Casal de Nadal de Roda de Ter

“Reprogramem el Nadal” és una oportunitat per a reaprendre, per a tornar-nos a programar dotant-nos d’eines, recursos i estratègies que ens permetin avançar per aquest món, ja de per sí complex, i des de fa uns mesos absolutament trastocat. Per a fer-ho, no estarem sols, ens acompanyarà un divertit i simpàtic personatge un xic desorientat:

 

En Rò-ViD, un robot ple de vida, amb cervell i cor, que pensa i s’emociona quelcom imprescindible en aquests temps.

Un robot que dia a dia, combinant la tradició i la innovació en el lleure educatiu, ens proposarà reptes, jocs, danses, descobertes, cançons, experiments, sortides, etc.

 

 

Enguany el Casal de Nadal es farà els dies 23, 24, 27, 28, 29, 30, 31 de desembre de 2021 i 3,4, 5 de gener de 2022.

Està adreçat a infants de 3 a 12 anys, i es farà en horari de matí de les 9h a les 13h (amb la possibilitat de servei de bon dia de 8h a 9h).

 

Els preus són:

SERVEI

DIES PREUS

Casal de Nadal (de 9h a 13h)

Tots els dies

90€

Casal de Nadal (de 9h a 13h)

Dia esporàdic

10€

Servei de Bon dia (de 8h a 9h)

Tots els dies

25€

Servei de Bon dia (de 8h a 9h) Dia esporàdic

3€

 

COM FER LA INSCRIPCIÓ?

Per fer la inscripció del teu fill/a als serveis complementaris de Casal cal que omplis el formulari que trobaràs sota aquestes línies. T’expliquem com fer-ho.

  • Omple el formulari amb les dades de l’infant i dels responsables legals.
  • Omple les dades mèdiques de l’infant.
  • Selecciona els serveis i dies que vols inscriure el teu fill/a.
  • Marca les autoritzacions que acceptes (les que no, deixa-les sense marcar).
  • Accepta l’avís legal i l’acceptació de condicions.
  • Escull el mètode de pagament (Targeta Bancària o Transferència Bancària)
  • Ja pots accedir al tràmit de pagament.

 

 DOCUMENTACIÓ

El primer dia de Casal, s’haurà de portar la fitxa d’inscripció impresa i signada a més de:

  • Fotocòpia targeta sanitària infant
  • Fotocòpia de carnet de vacunació al dia.
  • Certificat mèdic d’al·lèrgies o intoleràncies en cas d’haver posar en la inscripció que té alguna al·lèrgia o intolerància (si es tenen).
  • Fotocòpia carnet família nombrosa o monoparental en cas de ser-ho.

 

PROTOCOL DE PAGAMENTS

Per tal de finalitzar el procés d’inscripció cal efectuar el pagament.

  • Amb Targeta: El propi formulari et redirigirà al formulari de pagament on hauràs d’introduir les dades de la targeta (número de la targeta, data de caducitat i codi de seguretat). Un cop fet rebràs un correu electrònic amb la confirmació de la reserva i el resum de les dades facilitades, els serveis contractats, etc.

 

  • Per transferència bancària: Rebràs un correu electrònic amb la confirmació de la reserva, el resum de dades facilitades, els serveis contractats, etc. En el mateix missatge s’indica el número de compte on efectuar la transferència i el concepte o indicacions que cal que hi constin. Un cop fet el pagament, caldrà fer arribar el comprovant de rebut per correu electrònic (casalsestiu@quiralia.cat).

 

DEVOLUCIONS

Només es farà retorn de l’import o de part d’ell en els següents casos:

  • Anul·lació de serveis per manca d’inscrits. S’abonarà l’import corresponent al servei anul·lat abans
  • No abonament un cop iniciat el servei.
  • El pagament de las devolució s’efectuarà a partir del 28 de desembre mitjançant transferència bancària o bé per devolució del càrrec de la targeta, segons la modalitat de pagament escollida en el moment de la inscripció.
  • En cas d’haver efectuat el pagament amb transferència serà necessari facilitar les dades bancàries per efectuar la devolució a través d’un document facilitat per correu. Sense aquest document firmat no es procedirà a la devolució.

 

PER A MÉS INFORMACIÓ:

Trucant a Quiràlia en el Telf. 938514855 o escrivint un correu a info@quiralia.cat

INSCRIPCIONS TANCADES

23, 24, 27, 28, 29, 30, 31 de desembre de 2021 i 3, 4, 5 de gener de 2022

De 3 a 12 anys

Escola Mare de Déu del Sòl del Pont (Roda de Ter)

Ajuntament de Roda de Ter