Esquiada Torn 2 2024 – Sortida Ajuntament Cabrera de Mar

El jovent cabrerenc té l’oportunitat de participar en l’Esquiada Jove, una iniciativa organitzada per l’Ajuntament de Cabrera de Mar amb el propòsit d’estimular la pràctica de l’esquí a l’estació de la Masella i la cohesió entre la població més jove de la nostra vila.

 

Torn 1 – Esquiada per joves (per joves amb 16 anys o més)

La sortida se celebrarà entre el 3 i 4 de febrer 2024. Per un preu de 135 euros, s’ofereix forfet de dos dies, asse

gurança, allotjament, i transport en autocar, mentre que per 85 euros s’inclou el transport i l’allotjament.

Per la primera esquiada, les pre-inscripcions s’obren del 16 al 21 de gener 2024. Durant els seguents dies es f

arà una revisió de les pre-inscripcions així com adjudicació de places i s’informarà als participants via correu electrònic per a què puguin formalitzar el pagament.

 

 

Torn 2 – Esquiada per joves (per joves menors de 16 anys)

L’excursió es preveu pels 17 i 18 de febrer 2024. Per un preu de 135 euros, s’ofereix forfet de dos dies, assegurança, allotjament, i transport en autocar, mentre que per 85 euros s’inclou el transport i l’allotjament.

Per la primera esquiada, les pre-inscripcions s’obren del 22 al 28 de gener 2024. Durant els seguents dies es f

arà una revisió de les pre-inscripcions així com adjudicació de places i s’informarà als participants via correu electrònic per a què puguin formalitzar el pagament.

 

 

En cas que s’esgotin les places

Només es podrà assistir a una de les esquiades i, en cas que hi hagi el jovent que es vulgui apuntar i ja no quedin places, hauran d’escriure un missatgge per a incloure’ls en la llista d’espera, mitjançant Instagram (@Joventutcabrera); correu electrònic (mmeda@cabrerademar.cat) o trucant al 674 361 244.

 

CAL PORTAR: 

  • Mascareta + mascaretes de recanvi
  • DNI i targeta sanitària.
  • L’esmorzar i el dinar del 1r dia, dissabte.
  • Portar o comprar dinar del diumenge.
  • El material d’esquí. Si no tens, es pot llogar a part, cal indicar-ho en la inscripció.
  • Roba adequada per esquiar (pantalons, guants i anorac impermeables).
  • Ulleres de sol adequades per esquiar.
  • Crema solar per la cara i crema pels llavis.

 

NORMATIVA:

  • PUNTUALITAT: Tingueu present que som un grup nombrós i no podem estar esperant en cada moment que us convoquem (sortida, moment de dinar, per tornar, sopar, etc…) solidaritat amb els companys/es que si que són puntuals!!!
  • PROHIBIT portar i/o consumir alcohol i qualsevol tipus d’estupefacents.
  • Complir la NORMATIVA Dde cada espai. Tant de l’autocar, com a l’hotel, bar, etc..
  • MAI NINGÚ SOL. Almenys en parelles o grups. Sobretot en pistes.
  • SENY I RESPONSABILITAT. Tant en les pistes d’esquí, com en tota la sortida en general.
  • Portar el TELÈFON per poder-nos comunicar. Portar a sobre DNI I TARGETA SANITÀRIA.

CONSEQÜÈNCIES SI NO ES COMPLEIX ALGUNA NORMA: Si el fet és molt greu, o hi ha algun mal comportament reiterat, pot suposar enviar a la persona/es de tornada a Cabrera amb un taxi que haurà de pagar la pròpia família del o la participant.

 

FORMULARI DE PREINSCRIPCIÓ

Per fer la inscripció  del teu fill/a a l’activitat extraescolar cal que omplis el formulari que trobaràs al final d’aquesta pàgina. T’expliquem com fer-ho.

  • Omple els camps “dades de l’infant” i “responsables legals”
  • Omple les dades mèdiques de l’infant
  • Accepta l’avís legal i de condicions
  • Envia el formulari
  • Rebràs un email-resguard amb el resum de la inscripció

 

COM FER LA INSCRIPCIÓ FORMAL?

Per fer la inscripció del teu fill/a a l’Esquiada 2024 organitzada per l’Ajuntament de Cabrera de Mar cal que omplis el formulari que trobaràs sota aquestes línies. T’expliquem com fer-ho.

  • Omple el formulari amb les dades de l’infant i dels responsables legals.
  • Omple les dades mèdiques del jove.
  • Selecciona el servei del casal jove.
  • Adjunta la documentació requerida (targeta sanitària de l’infant, certificat d’al·lèrgies o intoleràncies, carnet de vacunes, etc.)
  • Marca les autoritzacions que acceptes (les que no, deixa-les sense marcar).
  • Accepta l’avis legal i l’acceptació de condicions.
  • Escull el mètode de pagament (Targeta Bancària o Transferència Bancària)
  • Ja pots accedir al tràmit de pagament

Recorda descarregar-te el full d’autoritzacions i la declaració responsable (part dreta d’aquesta pàgina) i portar-lo degudament omplert i signat el primer dia de casal.

PROTOCOL DE PAGAMENTS I DEVOLUCIONS

Per tal de finalitzar el procés d’inscripció cal efectuar el pagament.

  • Amb Targeta: El propi formulari et redirigirà al formulari de pagament on hauràs d’introduir les dades de la targeta (número de la targeta, data de caducitat i codi de seguretat). Un cop fet rebràs un correu electrònic amb amb la confirmació de la reserva i el resum de les dades facilitades, els serveis contractats, etc.
  • Per transferència bancària: Rebràs un correu electrònic amb la confirmació de la reserva, el resum de dades facilitades, els serveis contractats, etc. En el mateix missatge s’indica el número de compte on efectuar la transferència i el concepte o indicacions que cal que hi constin. Un cop fet el pagament, caldrà fer arribar el comprovant de rebut per correu electrònic (annam@quiralia.cat).

PROTOCOL DE DEVOLUCIONS

Només es farà retorn de l’import o de part d’ell en els següents casos:

  • Anul·lació de serveis per manca d’inscrits: S’abonarà l’import corresponent al servei anul·lat.
  • Baixa per prescripció mèdica: es podrà cursar la baixa amb l’aportació d’un informe mèdic en el qual es posi de manifest la impossibilitat de realitzar cap activitat física. En aquest cas, es procedirà al prorrateig de la quota del preu públic en funció dels dies d’assistència al casal, respecte del dia que causi baixa.
  • Baixes justificades per causa sobrevinguda: es podrà causar baixa sense la generació de rebut en aquells casos per causes sobrevingudes i de força major (defuncions familiars, intervencions quirúrgiques, etc..), i el sol·licitant ho haurà d’acreditar documentalment.

Les devolució s’efectuarà mitjançant transferència bancària. Caldrà doncs, facilitar el número de compte bancari on fer el retorn,  mitjançant un document que enviarem per correu. Sense aquest document degudament signat  i retornat, no es farà la devolució.

 

PER MÉS INFORMACIÓ

Consulteu tota la informació sobre la iniciativa adreçant un correu electrònic a dinamitzadora@cabrerademar.cat o trucant al 674 361 244.

 

INSCRIPCIONS TANCADES

Ajuntament de Cabrera de Mar