Curs 25-26 Extraescolars – Montcada i Reixac
PLACES DE L’OFERTA DE LES ACTIVITATS
Cada activitat tindrà 10 places.
De les 10 places, 4 estaran reservades per participants amb NESE (Necessitats Específiques de Suport Educatiu): que rebin algun tipus de beques escolars i/o bé, que tinguin necessitats educatives especials (33% de grau de discapacitat).
ACTIVITATS OFERTADES
TERMINI PREINSCRIPCIÓ
El període d’inscripció serà fins el dia 2 de octubre al diumenge de 2025 fins les 24:00h
SISTEMA DE PREINSCRIPCIÓ
Telemàtica
Les inscripcions telemàtiques tindran lloc del divendres 12 de setembre al diumenge dia 21 de setembre de 2025 (ambdós inclosos)
Formulari d’accés:
Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte durant aquestes dates a les oficines de Quiràlia al telèfon 93 851 48 55 (de dilluns a divendres de 10h a 12h) o al telèfon de coordinació 666 78 99 06 de dilluns a dijous de 16h a 19h.
SERVEI DE suport a l’atenció a les famílies per empresa gestora
Persona de contacte: Georgina Sala (Quiràlia) / Júlia Gutiérrez (coordinadora)
Telèfon de contacte: a patir del dilluns dia 8 de setembre de 2025 trucant al 938514855 (de dilluns a divendres de 10h a 12h) i 666 78 99 06 (de dilluns a dijous 16h a 19h)
Correu: extraescolars@quiralia.cat
Horari: De dilluns a divendres de 10:00h a 12:00h i de dilluns a dijous 16h a 19h en el telèfon mòbil.
PROCEDIMENT D’ADJUDICACIÓ DE LES PLACES
CRITERIS:
– Durant el període d’inscripció s’anirà recollint les demandes de cada activitat. Una vegada finalitzi el període d’inscripció, en el cas que hi hagi una demanda superior a l’oferta de places en alguna activitat es realitzarà un sorteig d’un número de tall per ordenar les sol·licituds.
El número de tall serà a partir del número IDALU de cada alumne inscrit.
Aquest sorteig tindrà lloc el dia 29 de setembre i posteriorment es faran públiques les llistes definitives a la web de l’Ajuntament.
– 4 Places reservades per NESE (que rebin algun tipus de beques escolars, i/o bé, que tinguin necessitats educatives especials (33% de grau de discapacitat).
SISTEMA DE SORTEIG:
El sorteig es realitzarà per mitjans informàtics i, a aquest efecte, el departament d’Informàtica prepararà un programa adient que garanteixi la igualtat d’oportunitats de totes les inscripcions presentades.
Es partirà d’un nombre finit d’inscripcions presentades, superior a les places que s’ofereixen.
Es desenvoluparà un sistema que, a partir de la llista d’inscripcions i del nombre de places disponibles, assignarà de manera aleatòria a cada persona una plaça, deixant ordenada la llista de les persones no assignades per cobrir qualsevol vacant.
Les vacants es cobriran seguint l’ordre estricte de la llista d’espera.
DATA INICI I FINALITZACIÓ DE LES ACTIVITATS
Previsió d’inici: setmana del 13 d’octubre del 2025. En el cas que a nivell organitzatiu, logístic i de recursos humans no es pugui iniciar l’activitat amb els requisits i condicions òptimes ens reservem el dret de poder aplaçar algun dia la data d’inici de l’activitat sempre informant amb antelació a les famílies.
Previsió de finalització: setmana del 29 de maig de 2026.
Es seguirà el calendari del curs escolar del municipi amb els dies festius acordats.
GESTIÓ DE LA LLISTA D’ESPERA
Al formulari de la preinscripció es podran escollir 3 opcions d’activitats, ordenats per ordre de prioritat. Inicialment només es farà una adjudicació d’activitat per participant.
En cas que un participant obtingui una plaça i vulgui optar a una segona activitat de les sol.licitades a la preinscripció, estarà en llista d’espera fins que es tanqui el període de la preinscripció i es verifiqui si resten places vacants per aquesta segona activitat.
En cas que es pugui concretar un segon grup per una mateixa activitat es vetllaria per crear un altre grup i en cas afirmatiu es confirmaria a les famílies interessades.
En cas afirmatiu, es posaran en contacte des de empresa gestora Quiràlia.
Es prioritzarà aquelles inscripcions que puguin participar els 2 de l’activitat.
SERVEIS QUE S’OFEREIXEN:
Servei d’acollida tarda abans d’inici activitat en els centres educatius
Aquest servei es comença a les 16.30h fins les 17h que s’inicia l’activitat.
El nombre de monitoratge del servei s’adaptarà a ràtio de participants.
Quan l’activitat té lloc a equipaments fora dels centres educatius no es contempla el servei d’acollida de 16.30-17h i s’iniciarà l’activitat a partir de les 17h.
Servei de monitoratge de suport (vetlladors/es)
Per optar a aquest servei, es tindrà en compte disposar de la targeta acreditativa de discapacitat, i/o si durant l’horari lectiu té algun suport (vetllador/a) a l’aula i està en seguiment de l’EAP/CDIAP/CSMIJ.
Assistència i baixes
Si el/la participant falta més de 3 dies sense justificar durant el curs escolar, automàticament se li donarà de baixa del taller i es gestionarà la llista d’espera corresponent.
Motius justificats: mitjançant document acreditatiu (CAP o altres).
CANVI DE TIPUS D’ACTIVITATS
Cal garantir un MÍNIM de 5 participants. En cas que no es pugui garantir, es valorarà un canvi d’activitat o redestribució de l’alumnat.
Obertes les inscripcions de les activitats; ball modern, teatre i il·lustració fins al dia 02 d’octubre!